Zwroty i reklamacje

I ZWROT TOWARU

  1. Odstąpienie od umowy skutkuje zobowiązaniem Klienta oraz Właściciel do wzajemnego zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony z tytułu umowy.
  2. W terminie 14. (słownie: czternastu) dni od dnia odstąpienia od umowy:
    1. Klient zobowiązany jest do zwrotu otrzymanych towarów. Zwrot następuje na koszt Klienta przez przesłanie towaru na adres Właściciela za pośrednictwem przesyłki pocztowej lub kurierskiej;
    2. Właściciel zobowiązany jest do zwrotu wszelkich płatności otrzymanych od Klienta, w tym koszt przesłania towaru do Klienta. Właściciel nie zwraca kosztów zwrotu towaru, o których mowa w punkcie (a) powyżej. 
    3. Zwrot kwot, o którym mowa w punkcie (b) powyżej nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient zgodził się na inny sposób zwrotu. Inny sposób zwrotu towaru nie może wiązać się z powstaniem jakichkolwiek kosztów dodatkowych po stronie Klienta.
  3. Właściciel może wstrzymać się od zwrotu płatności, o którym mowa w punkcie 2 (b) powyżej do chwili:
    1. otrzymania Towaru lub
    2. przesłania przez Klienta potwierdzenia nadania towaru e-mailowo na adres:vitalcanna@protonmail.com
  4. Towar zwracany przez Klienta winien być kompletny, nie nosić śladów używania ponad ślady wynikające z użytkowania niezbędnego dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

II WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w niniejszym Regulaminie nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2.  W przypadku stwierdzenia przez Właściciela, że Klient wykorzystywał Towar w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, Klient ponosić będzie odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru.

III REKLAMACJE

  1. W przypadku, gdy po otrzymaniu zamówionego Towaru Klient stwierdzi niezgodność Towaru z jego opisem widniejącym na zamówieniu, wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego transportu Towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacji nie podlegają wady powstałe w wyniku niedbałego, niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem używania Towaru.
  3. Reklamacji dokonuje się poprzez przesłanie wiadomości email formularza reklamacyjnego znajdującego się w zakładce www.vitalcanna.pl/Zwroty-i-reklamacje/ oraz jego wprowadzenie go do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Właściciel mógł się z nim zapoznać lub przez bezpośredni kontakt z Właścicielem. Klient w zgłoszeniu reklamacji zobowiązany jest do podania:
    1. wady Towaru oraz jej rodzaju,
    2. numeru zamówienia;
    3. rodzaju oraz specyfikacji Towaru obciążonego wadą.

Złożenie reklamacji za pośrednictwem formularza potwierdzane jest za pośrednictwem wiadomości e-mail kierowanej na Adres.

  1. W przypadku, w którym Właściciel uzna to za niezbędne, Klient zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanego Towaru, o czym zostanie powiadomiony za pośrednictwem wiadomości e-mail kierowanej na Adres. Przesłanie reklamowanego Towaru winno nastąpić za pośrednictwem przesyłki Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 14 (słownie: czternaście) dni od dnia:
    1. jej wpłynięcia do Właściciela za pośrednictwem formularza reklamacyjnego lub
    2. otrzymania przez Właściciela reklamowanego Towaru.
    3. W kwestiach nieuregulowanych powyżej, do reklamacji stosuje się przepisy powszechnie obowiązujące.
  3. Właściciel nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.
góra