Regulamin strony

Regulamin świadczenia usług dostępnych w ramach prowadzonego sklepu vitalcanna.pl

Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki techniczne oraz sposób świadczenia przez Sprzedającego na rzecz Kupującego Usług drogą elektroniczną, oraz zasady korzystania ze strony  vitalcanna.pl. Regulamin jest udostępniony Kupujacemu nieodpłatnie za pośrednictwem strony vitalcanna.pl, co zapewnia Kupującemu zapoznanie się z nim przed skorzystaniem ze strony sklepu. 

Właścicielem sklepu vitalcanna.pl jest firma Vitalcanna Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem 04-725 Warszawa ul.Hafciarska 37E wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy  – XIV Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem KRS: 0000561138;NIP:7010487958;REGON:361665263.

Warunkiem skorzystania z oferty  sklepu vitalcanna.pl jest uprzednie zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień.

I INFORMACJE OGÓLNE

  1. Sklep internetowy vitalcanna.pl („Sklep”), dostępny pod adresem www.vitalcanna.pl, prowadzony jest przez firmę Vitalcanna Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem 04-725 Warszawa ul.Hafciarska 37E(„Właściciel”)
  2. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną produktów.
  3. W celu korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie:
    1. komputera lub innego urządzenia umożliwiającego korzystanie z przeglądarki internetowej.
    2. dostępu do internetu;
    3. Przeglądarki internetowej, np. Internet Explorer,Chrome,Firefox,Opera, Safari (iOS)
    4. aktywnego konta e-mail.
  4. Znaczenie zwrotów zawartych w REGULAMINIE:
    1. ADRES  – oznacza adres e-mail podany przez Klienta w procesie rejestracji i tworzenia Konta.
    2. WŁAŚCICIEL – oznacza firmę o nazwie Vitalcanna Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie pod adresem 04-725 Warszawa, ul.Hafciarska 37E
    3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – oznacza formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia;
    4. KLIENT– oznacza osobę zamierzającą dokonać zakupów lub dokonującą zakupów Sklepie;
    5. KONTO – oznacza konto Klienta utworzone w Sklepie;
    6. REGULAMIN – oznacza niniejszy regulamin Sklepu.
    7. SKLEP – oznacza sklep internetowy vitalcanna.pl dostępny w domenie internetowej https://www.vitalcanna.pl;
    8. TOWAR – oznacza dostępne w Sklepie przedmioty będące przedmiotem Umowy;
    9. UMOWA – oznacza umowę sprzedaży Towaru zawieraną pomiędzy Klientem a Właścicielem;
    10. ZAMÓWIENIE – oznacza oświadczenie woli Klienta składane za pośrednictwem Formularza Zamówienia zmierzające do zawarcia Umowy.

II REJESTRACJA ORAZ SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

  1. Dla zawarcia Umowy niezbędne jest dokonanie prawidłowej rejestracji lub złożenie zamówienia bez rejestracji, przy jednoczesnym jednorazowym podaniu danych takich samych, jak w procesie rejestracji, tj. obligatoryjnie danych określonych w pkt. 6 Regulaminu i fakultatywnie danych określonych w pkt. 7 Regulaminu.
  2. Prawidłowa rejestracja następuje przez podanie następujących danych:
    1. Adresu poczty e-mail;
    2. Hasła.

Powyższe dane nie są niezbędne dla ukończenia rejestracji.

  1. Dane wprowadzone w procesie rejestracji lub przy składaniu zamówienia muszą być prawdziwe.
  2. Dla dokończenia rejestracji niezbędne jest także podanie oraz potwierdzenie hasła. Hasło powinno odpowiadać wymaganiom określonym w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz.U. 2004.100.1024). Ukończenie procesu rejestracji następuje przez kliknięcie przycisku „zarejestruj się” oraz wprowadzenie formularza do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, aby Sklep mógł się z nim zapoznać.
  3. Ukończenie procesu rejestracji oznacza, że Właściciel będzie uprawniony do przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym dla wykonywania oraz rozliczania Zamówień.
  4. Rejestracja jest jednorazowa, a jej zakończenie wiąże się z utworzeniem dla Klienta indywidualnego Konta. Adres poczty e-mail oraz hasło są podstawą do późniejszego logowania do Konta.

III DANE OSOBOWE

  1. Przy składaniu zamówienia, Klient otrzymuje informację o przetwarzaniu jego danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO.
  2. Pozostałe zasady zbierania oraz przetwarzania danych osobowych Klientów, jak i wszelkich innych informacji o Klientach określone zostały w polityce prywatności. Polityka prywatności dostępna jest na stronie internetowej https://vitalcanna.pl.
  3. Składanie Zamówień możliwe jest:
    1. po dokonaniu rejestracji oraz utworzeniu Konta lub bez tych czynności, tj. przez podanie danych przy jednorazowym zamówieniu;
    2. 24 (słownie: dwadzieścia cztery) godziny na dobę przez 7 (słownie: siedem) dni w tygodniu.
  4. Zamówienie składane jest przez wypełnienie przez Klienta następujących czynności:
    1. dodanie określonego Towaru do koszyka Sklepu. Wszystkie ceny Towarów podawane są w walucie złoty polski (PLN) oraz w kwocie brutto, tj. z uwzględnionym podatkiem VAT. Ceny Towarów nie zawierają wliczonych kosztów dostawy, które podawane są osobno, w koszyku Sklepu. Informacje zawarte w Sklepie nie są ofertą w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
    2. kliknięcie „Zamawiam” we właściwej zakładce Sklepu oraz wprowadzenie zamówienia do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Właściciel mógł się z nim zapoznać.

Do ukończenia procesu składania zamówienia Towaru niezbędne jest – za pomocą zaznaczenia odpowiednich checkboxów – dokonanie przez Klienta akceptacji Regulaminu.

Zamawiając towar przeznaczony do spożycia przez osoby dorosłe, użytkownik oświadcza że jest osobą pełnoletnią, lub zamawiany produkt przeznaczony jest dla osoby pełnoletniej.

  1. Umowa zawarta zostaje:
    1. wraz z chwilą otrzymania przez Właściciela potwierdzenia Zamówienia, będącego oświadczeniem woli Klienta w przedmiocie zawarcia Umowy oraz (łącznie) potwierdzeniu przez Właściciela przyjęcia zamówienia do realizacji; do zakupu wystawiany jest paragon, dostępny w siedzibie firmy. Klient dostaje elektroniczną wersję rachunku.
    2. na warunkach określonych w Zleceniu oraz Regulaminie.
    3. Klient zostaje powiadomiony o przyjęciu zamówienia do realizacji poprzez otrzymanie wiadomości e-mail na Adres. Jeżeli Towar jest niedostępny lub realizacja zamówienia jest niemożliwa z innej przyczyny, Klient zostanie powiadomiony niezwłocznie o braku możliwości realizacji zamówienia i ewentualnej propozycji dalszej realizacji zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi na Adres podsumowania zamówienia. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z wyrażeniem przez Klienta zgody na utrwalenie potwierdzenia zawarcia Umowy w formie elektronicznej jako wiadomości e-mail, o której mowa w zdaniu poprzednim.
  2. W odniesieniu do Umów zawieranych z Klientem będącym konsumentem, którego miejsce zwykłego pobytu znajduje się poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, prawem właściwym jest prawo polskie. Nie pozbawia to jednak konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu.
  3. Realizacja Umowy przez Właściciela następuje.
    1. przez wysyłkę zamówionych Towarów od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 10:00 do 18:00;
    2. po uregulowaniu przez Klienta należności z tytułu Umowy, tj. po dokonaniu wpłaty za Towar oraz przesyłkę. Wpłata za Towar dokonywana jest przelewem na rachunek bankowy lub w postaci płatności elektronicznej za pośrednictwem systemu płatności udostępnianego Klientowi za pośrednictwem payu.pl. Wpłata za Towar nastąpić winna w terminie 14. (słownie: czternastu) dni od dnia potwierdzenia zamówienia, o którym mowa w punkcie 14 ppkt. (II) Regulaminu. W przypadku niedokonania przez Klienta wpłaty za Towar Właściciel może odstąpić od Umowy poprzez skierowanie wiadomości e-mail na Adres o odstąpieniu od Umowy.
  4. Towar dostarczany jest:
    1. bez jakichkolwiek wad lub usterek;
    2. w fabrycznym opakowaniu;
    3.  w miejsce wskazane przez Klienta w Formularzu Zamówienia. Domyślnym adresem dostawy jest adres wprowadzony w procesie zakupu. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostarczeniu lub niedostarczenie Towaru wynikające z podania przez Klienta błędnego adresu dostawy.
    4. za pośrednictwem:
      1. paczki pocztowej. Poczta Polska.
      2. Przesyłki kurierskiej
      3.  Paczkomatów InPost 

Koszty zwrotu niepodjętej w terminie przesyłki obciążają Klienta. Właściciel nadaje paczkę z Towarem w terminie nie dłuższym niż 3 (słownie: trzy) dni robocze od dnia zaksięgowania wpłaty za Towar wraz z fakturą VAT, o ile Klient zażądał jej wystawienia.

IV ZMIANA, ANULOWANIE ORAZ REZYGNACJA Z ZAMÓWIEŃ

  1. Do chwili zaksięgowania płatności za zamówienie, Klient może anulować lub zmienić zamówienie w całości lub części – kontaktując się z Właścicielem e-mailowo lub telefonicznie.
  2. Właściciel potwierdza anulowanie zamówienia za pośrednictwem wiadomości e-mailowej wysłanej na Adres.

V ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 (słownie: czternaście) dni.
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia doręczenia Klientowi lub wskazanej przez niego osobie zamówionych towarów.
  3.  Jeśli produkty zamówione przez Klienta w ramach jednego Zamówienia dostarczane będę osobno, partiami lub w częściach bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia doręczenia Klientowi lub wskazanej przez niego osobie ostatniej z rzeczy, partii lub części towarów.
  4. Klient może odstąpić od umowy przez:
    1. skierowanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres vitalcanna@protonmail.com.  Dla zachowania terminu określonego w punkcie 1 niezbędne jest skierowanie pisemnego oświadczenia do 14. (słownie: czternastego) dnia od doręczenia Klientowi towaru. Decydującym jest data stempla pocztowego.
    2. skierowanie e-mailowego oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres vitalcanna@protonmail.com. Dla zachowania terminu określonego w punkcie 1 niezbędne jest wprowadzenie wszystkich danych wymaganych w formularzu do 14. (słownie: czternastego) dnia od doręczenia Klientowi towaru. Decydującym jest data przesłania wprowadzonych danych (transmisja danych).

Dla zachowania terminu określonego w punkcie 1 niezbędne jest wprowadzenie wszystkich danych wymaganych w formularzu do 14. (słownie: czternastego) dnia od doręczenia Klientowi towaru. Decydującym jest data przesłania wprowadzonych danych (transmisja danych).

  1. Klient traci możliwość odstąpienia od Umowy w przypadku, w którym otrzymany przez Klienta Towar dostarczony był w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało przez Klienta otworzone, zaś wykorzystanie Towaru po otwarciu opakowania ze względów sanitarnych lub higienicznych jest niemożliwe.
  2. Właściciel po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu poinformuje Klienta o jego odebraniu.
  3. Złożenie oświadczenia o odstąpieniu z zachowaniem zasad określonych w punktach od 1 do 6 Regulaminu prowadzi do uznania umowy za niezawartą.

V ZWROT TOWARU

  1. Odstąpienie od umowy skutkuje zobowiązaniem Klienta oraz Właściciel do wzajemnego zwrotu wszystkiego, co otrzymali od drugiej strony z tytułu umowy.
  2. W terminie 14. (słownie: czternastu) dni od dnia odstąpienia od umowy:
    1. Klient zobowiązany jest do zwrotu otrzymanych towarów. Zwrot następuje na koszt Klienta przez przesłanie towaru na adres Właściciela za pośrednictwem przesyłki pocztowej lub kurierskiej;
    2. Właściciel zobowiązany jest do zwrotu wszelkich płatności otrzymanych od Klienta, w tym koszt przesłania towaru do Klienta. Właściciel nie zwraca kosztów zwrotu towaru, o których mowa w punkcie (a) powyżej. 
    3. Zwrot kwot, o którym mowa w punkcie (b) powyżej nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient zgodził się na inny sposób zwrotu. Inny sposób zwrotu towaru nie może wiązać się z powstaniem jakichkolwiek kosztów dodatkowych po stronie Klienta.
  3. Właściciel może wstrzymać się od zwrotu płatności, o którym mowa w punkcie 2 (b) powyżej do chwili:
    1. otrzymania Towaru lub
    2. przesłania przez Klienta potwierdzenia nadania towaru e-mailowo na adres:vitalcanna@protonmail.com
  4. Towar zwracany przez Klienta winien być kompletny, nie nosić śladów używania ponad ślady wynikające z użytkowania niezbędnego dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

VI WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, o którym mowa w niniejszym Regulaminie nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
    1. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    2. w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    3. w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
    4. w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
    5. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    6. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
    7. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2.  W przypadku stwierdzenia przez Właściciela, że Klient wykorzystywał Towar w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, Klient ponosić będzie odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru.

VI REKLAMACJE

  1. W przypadku, gdy po otrzymaniu zamówionego Towaru Klient stwierdzi niezgodność Towaru z jego opisem widniejącym na zamówieniu, wady fabryczne lub uszkodzenia powstałe wskutek niewłaściwego transportu Towaru, Klient ma prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacji nie podlegają wady powstałe w wyniku niedbałego, niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem używania Towaru.
  3. Reklamacji dokonuje się poprzez przesłanie wiadomości email formularza reklamacyjnego znajdującego się w zakładce www.vitalcanna.pl/Zwroty-i-reklamacje/ oraz jego wprowadzenie go do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Właściciel mógł się z nim zapoznać lub przez bezpośredni kontakt z Właścicielem. Klient w zgłoszeniu reklamacji zobowiązany jest do podania:
    1. wady Towaru oraz jej rodzaju,
    2. numeru zamówienia;
    3. rodzaju oraz specyfikacji Towaru obciążonego wadą.

Złożenie reklamacji za pośrednictwem formularza potwierdzane jest za pośrednictwem wiadomości e-mail kierowanej na Adres.

  1. W przypadku, w którym Właściciel uzna to za niezbędne, Klient zobowiązany jest do dostarczenia reklamowanego Towaru, o czym zostanie powiadomiony za pośrednictwem wiadomości e-mail kierowanej na Adres. Przesłanie reklamowanego Towaru winno nastąpić za pośrednictwem przesyłki Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  2. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie nie dłuższym niż 14 (słownie: czternaście) dni od dnia:
    1. jej wpłynięcia do Właściciela za pośrednictwem formularza reklamacyjnego lub
    2. otrzymania przez Właściciela reklamowanego Towaru.
    3. W kwestiach nieuregulowanych powyżej, do reklamacji stosuje się przepisy powszechnie obowiązujące.
  3. Właściciel nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.

VI PROMOCJE

  1. W Sklepie mogą być publikowane oferty promocyjne, które dzielą się na:
    1. promocje produktowe, które obniżają cenę danego Towaru kwotowo lub procentowo;
    2. promocje wartościowe, które obniżają cenę całego koszyka kwotowo lub procentowo;
    3. promocje pakietowe, które obniżają cenę danego Towaru lub całego koszyka kwotowo lub procentowo, w zależności od ilości nabywanych Towarów.
  2. Promocja może być uzależniona od podania kodu rabatowego podczas składania zamówienia. Promocje nie łączą się.
  3. Zmiana zamówienia w ten sposób, że zamówienie nie spełnia warunków określonej promocji wyłącza jej stosowanie.
  4. Szczegóły oraz warunki każdej promocji określane są każdorazowo w regulaminach poszczególnych promocji dostępnych w zakładce Promocje.

VII POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Wszystkie nazwy produktów zamieszczone w Sklepie używane są w celach identyfikacyjnych i mogą być chronione i zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy Prawo własności przemysłowej.
  2. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w szczególności zaś kodeksu cywilnego.
  3. Właściciel nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia funkcjonowania Sklepu w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, wymiany sprzętu lub też w związku z koniecznością modernizacji lub rozbudowy Sklepu.
  4. Regulamin zastosowanie znajduje w odniesieniu do konsumentów.

VIII KONTAKT

  1. Kontakt z firmą, uwagi i pytania od kupujących odnośnie regulaminu czy funkcjonowania strony powinny być przesyłane za pośrednictwem poczty e-mail pod adresem vitalcanna@protonmail.com
góra